Algemeen nieuws over familiebedrijven
Algemene nieuwspagina met wetenswaardigheden over familiebedrijven.
Prima moment van bedrijfsopvolging
Leo Lampe geeft in een interview zijn visie over de gevolgen van de crisis op de overdracht van het familiebedrijf.
Reclamebord ontwerpen
De Stichting Eigenaren Familiebedrijven (STEF) heeft ontwerpen laten maken voor reclameborden met de tekst "Blijft papa de baas?"
Transparant zijn naar de familieleden
Een interview met Wiel Timmermans dat verschenen is in de Schilders Vakkrant van 28 november 2008.
Jubileumsponsoring 'De KING-familie'
In 2010 bestond de Stichting Eigenaren Familiebedrijven (STEF) 25 jaar. Om dat te vieren heeft de STEF een financiƫle bijdrage geleverd aan de totstandkoming van het boek "De KING-familie", geschreven door Jef de Jager.
"Dit is verdomme toch geen geitenfokvereniging?"
Rein de Waal van de Stichting Eigenaren Familiebedrijven (STEF) reageerde zijn woede over de rechtsorde af door het schrijven van een prachtig boek over de teloorgang van Tonnema BV te Sneek als familiebedrijf. Geen blad voor de mond en smullen maar van al dat snoepgoed.
Nico de Vries (1895 - 1972)
In een artikel geeft Jef de Jager een beschrijving van het zakelijke leven van Nico de Vries (1895 - 1972), de man die het merk KING-perpermunt groot maakte en de snoepjes Rang en Italiano naar de markt bracht. De STEF geeft nog een commentaar.