Jubileumsponsoring 'De KING-familie'

Op 8 november 2010 was het 25 jaar geleden dat De Stichting Eigenaren Familiebedrijven (STEF) werd opgericht. We hebben dat waardig gevierd, zoals heren van stand betaamt (zie rapportage).Het thema van het evenement was: ".... The Bonfire of the Families....", met enige ironie.

Ons bestuur besloot ook om een bijdrage te leveren aan de totstandkoming van een boek. In dat boek wordt een casus beschreven waar onze stichting in de jaren 1987 – 1992 nauw bij betrokken is geweest.

"De KING-familie" door Jef de Jager

Ons archief stelden wij ter beschikking aan de schrijver, uiteraard met de uitdrukkelijke toestemming van onze opdrachtgevers van destijds. Het is een prachtig boek geworden, overvol met alle aspecten waar wij als adviseurs van het familiebedrijf in onze werkzaamheden tegenaan lopen. Aanschaf en lezing bevelen wij daarom aan.

Het boek is te verkrijgen of te bestellen bij uw boekwinkel. Wij houden ons aanbevolen voor uw recensie en misschien heeft u een antwoord op de nog steeds prangende vraag: “Waarom moest dat erfgoed verkwanseld worden?”

Titel: De KING-familie – geschiedenis van een pepermuntje

Schrijver: Jef de Jager

Uitgever: De Friese Boekerij / Noordboek

ISBN-nummer: 978 90 330 0936 5

Klik hier alvast voor informatie over de geschiedenis van het product KING-pepermunt.

Wilt u op deze website een artikel lezen over de man die het merk KING groot maakte en snoepgoed als Rang en Italiano naar de markt bracht, klik naar deze pagina: Nico de Vries (1895 - 1972).